FAQ

Hienoa, että olet kiinnostunut PopUp Kouvola -projektista! Tälle sivulle olemme koonneet vastauksia yleisimpiin kysymyksiin projektiin liittyen. Jos emme onnistu vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi, tavoitat meidät sähköpostitse: info@popupkouvola.fi

Milloin PopUp Kouvola järjestetään?

PopUp Kouvola toteutetaan Kouvolan keskustassa 20.11.-3.12.2017.

Miten PopUp -tiloja haetaan ja kuka niitä voi hakea?

PopUp -tiloja voi hakea yritys tai toimija, joka haluaa toimia Kouvolan keskustassa. Hakijalla täytyy olla voimassa oleva Y-tunnus. PopUp -tilaa voi hakea sivuiltamme löytyvällä lomakkeella. Hakemukset pyritään käsittelemään mahdollisimman nopeasti. Koska saatavilla olevien tilojen määrä vaihtelee ja lopullinen saatavuus voi muuttua, on hyvä varautua siihen, että vahvistus juuri sinun yrityksellesi tulevasta tilasta saattaa tulla vasta hieman ennen PopUp-viikon alkamista. Päätöksen tilojen antamisesta tekee aina tilojen omistaja. Kaikille hakijoille ei tilaa voida automaattisesti luvata.

Milloin saan tietää valinnoista?

Tarkka aikataulu selviää myöhemmin mutta saat hakemukseesi mahdollisimman nopeasti vastauksen ja siinä pystymme sanoa, miltä tilanne sillä hetkellä näyttää.

Missä PopUp-tilat sijaitsevat?

PopUp -tilat sijaitsevat Kouvolan keskustan alueella.

Paljonko PopUp -tilojen vuokra on?

Projektiin mukaan lähtevät liiketilojen omistajat voivat halutessaan veloittaa nimellisen sähkö- ja vesimaksun, mutta varsinaista vuokraa tilojen käytöstä ei peritä. PopUp-projektiin osallistumisesta nuorkauppakamari veloittaa osallistumismaksun, joka on sata euroa. Osallistumismaksuja osoitetaan muun muassa markkinointiin, jotta asiakkaat löytäisivät mahdollisimman hyvin paikalle.

Riittääkö tiloja kaikille?

Se jää nähtäväksi! Projekti toteutetaan Kouvolassa nyt ensimmäistä kertaa, joten on mahdotonta sanoa, miten käy. Varmistaaksesi, että pääset mukaan, täytä mahdollisimman pian ilmoittautumislomake, ja saat tarkempaa tietoa, missä juuri nyt mennään.

Markkinoidaanko PopUp -liiketoimintaa?

Kouvolan Nuorkauppakamari markkinoi tapahtumaa ja viestii siitä aktiivisesti lehdistölle sekä muille sidosyhmille. Toivomme että PopUp – toimijat  myös itse hyödyntävät omia asiakasrekistereitään, viestintäkanaviaan ja sidosryhmiään tapahtuman markkinoinnissa. Annamme mielellämme PopUp Kouvolaan osallistuville logon ja kuvamateriaalia käyttöön. Sosiaalisessa mediassa keskustelu on koottu #popupkouvola -hashtagin alle.

Mistä saan tietoa PopUp Kouvolan yrityksistä?

Kokoamme tälle verkkosivulle tietoa PopUp Kouvola -projektissa mukana olevista yrityksistä ja yhteisöistä. Julkaisemme juttuja ja kuvia PopUp -yrittäjistä myös sosiaalisessa mediassa.